IZOLACJA?   REAKCJE?   >>> SKLEP ON-LINE <<<


Pomoc i Wsparcie Aplikacyjne

Specjaliści ds. Aplikacji świadczą pomoc w zakresie obsługi aparatury naukowo-badawczej z oferty Syngen Biotech, a także odpowiadają na specjalistyczne pytania użytkowników oferowanych przez Syngen odczynników. Przygotowaliśmy dla Państwa formularza zgłoszenia aplikacyjnego, którego wypełnienie rozpoczyna procedurę niezbędną do uzyskania pomocy. Wypełniony formularz prosimy przysłać e-mailem na adres info@syngen.pl, wpisując w tytule "zgłoszenie aplikacyjne". Taka forma komunikacji przyspieszy też obsługę Państwa sprawy i specjaliści aplikacyjni zajmą się nią w pierwszej kolejności w stosunku do innych form kontaktu.

UWAGA: prosimy przysyłać formularz zgłoszenia wyłącznie e-mailem i w oryginalnym pliku .doc, nie przyjmujemy zgłoszeń w plikach PDF, jpg i innych lub przesłanych faksem.


Reklamacje odczynników

Jeśli mimo otrzymanego wsparcia aplikacyjnego Państwa odczynnik nie działa, a termin ważności jeszcze nie upłynął, mogą Państwo złożyć reklamację. Do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej niezbędne jest formalne zgłoszenie przy użyciu formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Wypełniony formularz prosimy przysłać e-mailem na adres serwis@syngen.pl, wpisując w tytule "zgłoszenie reklamacyjne odczynnika".

UWAGA: prosimy przysyłać formularz zgłoszenia wyłącznie e-mailem i w oryginalnym pliku .doc, nie przyjmujemy zgłoszeń w plikach PDF, jpg i innych lub przesłanych faksem.